قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت زرشك فله قيمت زرشك كوهي قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع زرشك كيلويي چند-قيمت زرشك-قيمت زرشك تازه در مشهد-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك سال-قيمت زرشك پفكي اعلا خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد زرشك كيلويي چند-قيمت زرشك-قيمت زرشك تازه در مشهد-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك سال-قيمت زرشك پفكي اعلا با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي و زرشك كيلويي چند-قيمت زرشك-قيمت زرشك تازه در مشهد-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك سال-قيمت زرشك پفكي اعلا كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زرشك چيست؟

زرشك، نهالي هميشه سبز و اغلب خاردار است كه از ديرباز از برگ، ريشه، پوست و ميوه آن به عنوان دارو مورد مصرف قرار مي گرفته است و علاوه بر ايران، در بخشي از اروپا، آسيا، آمريكاي شمالي و جنوبي و آفريقا نيز يافت مي‌شود، اما بيشترين پراكندگي را در ايران دارد و بومي ايران به حساب مي‌آيد و كشور ما بزرگترين توليدكننده زرشك در جهان است.

اين گياه پرخاصيت، گونه‌ هاي مختلفي دارد و با توجه به طعم دلپذير و رنگ خود، جايگاه خاصي در تهيه فرآورده‌هاي غذايي دارد و با شناخت ماده مؤثره آن به نام «بربرين» كه خاصيت دارويي دارد، در صنايع دارويي نيز نقش به‌سزايي پيدا كرده است. خواص ميوه اين گياه قرمز رنگ، كوچك و بيضوي شكل است كه طعم ترشي دارد.

زرشك از نظر طب سنتي ايراني، داراي طبعي اصطلاحا سرد و خشك دارد و به عنوان ضدتب و تنظيم ضربان قلب شناخته شده است. ولي خواص زرشك، محدود به همين موارد نمي‌شود. تا به حال براي زرشك بيش از 500 گونه در سراسر جهان شناسايي شده است كه از اين بين، چهار يا بعضاً هفت گونه شناخته شده‌تر هستند و در ايران، به خصوص در خراسان يافت مي‌شوند.

تركيبات موجود در زرشك چيست؟

خواص ميوه زرشك؛ داراي 4 درصد قند،حدود 65 درصد اسيد ماليك و در ادامه داراي اسيد تارتاريك و صمغ است. آلكالوئيدهاي بسياري نظير «بربرين» كه معروف‌ترين آن‌ها است و همچنين «بربامين» و «اكسياكانتين» در تمام قسمت‌هاي اين گياه وجود دارد كه در ظهور خواص غذايي و دارويي اين گياه نقش مهمي به عهده دارند. از مهم‌ترين تركيبات موجود در خواص زرشك، «بربرين» است كه به عنوان يك آنتي‌بيوتيك قوي باعث از بين رفتن ميكروب‌ها و التهابات مختلف، خصوصاً خون و دستگاه گوارش مي‌شود و اثرات بسياري در بدن ايجاد مي‌كند.

 

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خاصيت درماني زرشك چيست؟

اما گياه زرشك همچنين داراي تاريخچه طولاني به عنوان يك درمان محلي براي اختلالات گوارشي، از جمله يبوست، اسهال، سوزش سر دل و از دست دادن اشتها است. امروزه به طور گسترده اي براي اهداف دارويي در ايران استفاده مي شود، از جمله براي اختلالات صفراوي (مانند بيماري كيسه صفرا) و سوزش سر دل.

به طور موضعي توصيه مي‌شود براي درمان بيماري هاي پوستي مانند اگزما و آكنه و همچنين زخم هاي جزئي استفاده شود. تحقيقات نشان داده است كه زرشك قند خون را كاهش مي دهد، باعث كاهش وزن و بهبود سلامت قلب مي‌شود، درمان بيماري ها از طريق زرشك از جمله : سرطان، وبا  و فشار خون بالا، ذكر شده است.

زرشك سرشار از ويتامين c و b و داراي مواد معدني از جمله روي مي‌باشد. رزشك در خاصيت وجودي خود يك ماده به نام آنتي بيوتيك دارد كه براي كشتن قارچ‌ها و باكتري‌ها مفيد است. براي بهره برداري از خواص زرشك روش‌هاي متفاوتي وجود دارد از جمله ميوه تازه زرشك، خشك شده زرشك، آب زرشك، عصاره آب زرشك و پمادهاي موضعي زرشك در بازار موجود است.

يكي از مصارف رزشك در زمان مصريان باستان براي درمان طاعون بوده كه با رازيانه استفاده مي‌شد. در زمان هاي گذشته هنديان براي درمان اسهال خوني از زرشك استفاده مي‌كردند. در روسيه نيز براي خونريزي‌هاي غير طبيعي رحم استفاده مي‌شد. وجود ويتامين c در زرشك باعث شده تا به درمان سرما خوردگي‌هاي خفيف و گلو درد كمك كند.

زرشك كلسترول را كنترول مي‌كند و فشارخون را نرمال مي‌كند و براي سلامت قلب عالي مي‌باشد. يكي ديگر از فوايد زرشك وجود باربرين در خود مي باشد كه براي چشم بسيار مفيد است. به سبب الكالوئيد بربرين موجود در آن قادر به درمان اعتياد با ترياك بوده و اعتياد معتادان را بر طرف مي‌نمايد. مضافاً «اينكه اين اثر بخشي در حيوانات آزمايشگاهي كه بطور مصنوعي به مرفين معتاد گرديده بودند » به اثبات رسيده‌ است.

 

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زرشك چه فايده و خاصيتي دارد؟

1) خواص زرشك براي كبد: كبد وظيفه دفع سموم و پاكسازي بدن را به عهده دارد. زرشك به عنوان ماده‌اي ضد ميكروب و از بين برنده التهابات، به سلامت كبد كمك شاياني خواهد كرد. اين ماده غذايي مي‌تواند به پاكسازي كبد پرداخته و به بهبود عملكرد آن و به رفع عفونت‌هاي احتمالي در اين عضو بسيار مهم كمك كند. استفاده از زرشك در مداواي كبد چرب مؤثر بوده در شستشو و تصفيه كبد نقش دارد. عصاره زرشك با كنترل راديكال‌هاي آزاد و فاكتورهاي آنتي‌اكسيداني، موجب حفظ سلامت كبد مي‌شود.

2) خاصيت زرشك بر ديابت: به دليل وجود آلكالوئيدي به نام «بربرين» در زرشك، ديده شده است كه به دليل پاسخ بهتر سلول‌ها به هورمون انسولين كه مسئول تنظيم قند خون است، ميزان قند خون كاهش يافته و بيماران ديابتي شرايط بهتر و قند خون كنترل شده را تجربه خواهند كرد. تا جايي كه مصرف زرشك به دليل كاهش قند خون بر بيماران ديابتي، اثري مشابه مصرف داروي متفورمين داشته است.

3) خواص زرشك براي سلامت پوست و مو: ميوه زرشك سرشار از ويتامين C بوده و به همين در مقابله با راديكال‌هاي آزاد مؤثر بوده و باعث افزايش كلاژن‌سازي در پوست شده و توليد ملانوما را در پوست كنترل كرده و به همين جهت باعث كم‌رنگ شدن لكه و آكنه‌هاي پوستي شده و ظاهري شفاف و يكدست به پوست مي‌بخشد. از طرفي ويتامين C مانع از پيري پوست شده و ظهور علائم پيري را در پوست به تعويق مي‌اندازد. همچنين ويتامين C موجود در خواص زرشك، به حفظ سلامت و درخشاني موها نيز كمك مي‌كند و با بهبود گردش خون و تشديد فرآيند غذارساني به پوست و مو، سلامت و زيبايي را به آن‌ها هديه مي‌دهد.

4) تأثير خواص زرشك بر كاهش چربي خون و لاغري: ميوه زرشك و عصاره آن با بهبود عملكرد كبد و كمك به افزايش جريان خون و بالا رفتن سوخت و ساز و متابوليسم بدن، باعث كاهش چربي مضر در خون  مي‌شود.

«استرس اكسيداتيو» عاملي است كه مي‌تواند منجر به بروز بسياري از بيماري‌ها مانند ديابت، چاقي، فشار خون و ناراحتي‌هاي قلبي و عروقي شود و به طور خلاصه متابوليسم بدن به هم بخورد. زماني كه تعادل بين راديكال‌هاي آزاد و آنتي‌اكسيدان‌ها در بدن به هم مي‌ريزد، اين مشكلات به وجود مي‌آيد.

در تحقيقي كه صورت گرفته است، مشاهده شده است كه مصرف مقدار مناسب و منظم آب يا عصاره زرشك، باعث حفظ اين تعادل در بدن شده و مانع از بروز مشكلاتي از اين قبيل براي بدن مي‌شود. چرا كه زرشك فاكتورهاي خطر ابتلا به سندرم متابوليك را بهبود مي‌بخشد و «استرس اكسيداتيو» مرتبط با آن را كاهش مي‌دهد.

 

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

نحوه مصرف زرشك چگونه است؟

زرشك را مي‌توان در اشكال مختلف مصرف كرد و از خواص آن بهره‌مند شد؛ از ميوه زرشك براي تهيه مرباي زرشك، لواشك زرشك و مارمالاد و ژله زرشك استفاده مي‌شود. همچنين مي‌توان از آب آن كه سرشار از خواص زرشك، است، استفاده كرد. علاوه بر آن از اشكال پودر زرشك و چاي زرشك نيز مي‌شود استفاده نمود.

قيمت زرشك فله-قيمت زرشك كوهي-قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات زرشك كيلويي چند-قيمت زرشك-قيمت زرشك تازه در مشهد-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك سال-قيمت زرشك پفكي اعلا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 176 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593032

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .